woensdag 29 oktober 2008

BoemFringe!


Ik merkte tijdens Meet the Streets dat een aantal Freshpatsers nog niet van theFringe hadden gehoord. En dat is jammer, want deze mannen komen hard. Check even de site voor wat tracks. En haal dan gelijk deze binnen (via Rory). Boemklatsch gooit Eindbaas door de blender. Doet me een beetje denken aan die sound van Beeper (Fake Blood Rmx) van the Count & Sinden. Jeweetwel, van die Whomp.

theFringe - Eindbaas (Boemklatsch Rmx)

Ps. Staat 7 november nog steeds open in jullie agenda's?

8 opmerkingen:

Steven zei

Cool. 7 november staat.

Ramphastos Toco zei

Whomp. Moet alleen ff kijken of ik dan niet moet werken..

Zebra zei

Beter hussle je vrij..

Steven zei

Alleen je download linkie is niet goed.

Zebra zei

Link is gefixt

chiara zei

Zelfs ik heb vrij weten te hussele! Nu gaan we!

Ramphastos Toco zei

Ik ben NU aan het husselen.

Ramphastos Toco zei

Ik moet nog ff wachten tot ik teruggehusseld wordt..